2 jun. 2010

MAGHÚA, NO FESTIVAL DA TERRA E DA LÍNGUA (MUIÑO DE PEDROUSO, NARÓN)


O Festival da Terra e da Língua de este ano adiánta-se e decorrerá os próximos 25 e 26 de Junho, como sempre desde o 2001, no Moinho de Pedroso em Narom.

Continua:

Dez anos em galego é a legenda escolhida nesta décima ediçom, ( e já vam dez!) dedicando a temática do festival à defesa dos nossos direitos lingüísticos.

Embora o calendário de actividades nom esteja fechado, podemos adiantar parte da agenda desta décima ediçom.

Na sexta-feira, 25 de Junho, contaremos com Boj, grupo ferrolano de folque com ritmos trazidos da Irlanda, Bretanha, Escócia e como nom da Galiza; Estimaba que viñeras grupo também da nossa Comarca que mistura peças da gaita tradicional e do poemário galego com temas próprios com toques de blues; Maghúa será o grupo de cantareiros que chegarám desde as terras da Corunha para fechar o programa desta noite folque.

Na noite do sábado haverá diferentes estilos musicais para escolher. Desde o grind-core dos ferrolanos Wisdom, passando polo hip-hop do viguês KaveGz até um dos grupos mais importantes do actual panoráma musical galego: Lamatumbá.
Os de Ourense estarám em Pedroso apresentando o seu novo trabalho "A órbita da banda hipnótica".

Mas além do apartado musical completaremos esta décima ediçom com debates, o Festivalzinho para as crianças, e a exposiçom que terá como temática os dez anos de Festival.

Sem esquecermos o ámbito desportivo, haverá por segundo ano consecutivo o Campeonato de Futebol 3x3.

Nos próximos dias apresentaremos o programa completo e toda a informaçom do festival. Estai atent@s!

No hay comentarios: